Profilkläder

9 december, 2023 av Gustaf Scheja

Sedan ett par år tillbaka har det planerats för möjlighet att beställa profilkläder från Furulunds Scoutkår efter att ett gäng äventyrare motionerade kring detta vid en kårstämma. Äntligen är vi redo att ta emot de första beställningarna!

Produkterna som finns för försäljning till självkostnadspris är:

• Mössa
  • Solhatt
  • T-shirt
  • Hoodie

Profilprodukterna ersätter inte scoutdräkten utan fungerar som ett frivilligt komplement. För Scoutledare och övriga kårfunktionärer finns möjlighet att beställa vuxenhoodie med scoutledartryck utan extra kostnad.

Beställningslänk med information om produkterna hittar ni här

Sista dag för beställning är: 14/1-24

Utdelning av beställda produkter kommer kunna ske på avdelningsmöten under våren efter att leveransen kommit, dock ska vi se till att alla har det de beställt senast på vår kårhelg på Göransborg i april.

Har ni frågor eller funderingar kan ni höra av er till Anna och Gustaf på profilprodukter@furulundsscoutkar.se

Hälsningar
Profilgruppen i Furulunds Scoutkår