Vi kör släptjänst även 2023!

12 april, 2023 av Henrik Hoff
Äventyr

Har du avfall som behöver köras till återvinningscentralen?
Saknar du möjlighet att transportera avfallet?

Låt scouter från Furulunds Scoutkår hjälpa dig med det!

Hur?

Vi kommer hem till dig med bil, släp och scouter som hjälper dig lasta avfallet och sedan köra det till återvinningscentralen. Vi tar allt som får lämnas vid återvinningscentralen utom miljöfarligt avfall.

När?

Vi erbjuder detta följande dagar under våren 2023:

• 16/4 (söndag)
  • 29/4 (lördag)
  • 7/5 (söndag)
  • 14/5 (söndag)
  • 28/5 (söndag)

Varför?

Vi gör detta för att samla in pengar till scoutkårens verksamhet.

Bidrag?

Vi tänker oss ett bidrag på 250 kr per tur till återvinningscentralen. Om avfallet ligger så vi inte kan komma till med bil och släp eller om det kräver extra lastning så kan ett extra bidrag bli aktuellt.

Bokning?

Boka din återvinningstur med oss genom att kontakta Fredrik Krantz på telefon 0709-752230 eller epost fredrik.krantz@furulundsscoutkar.se
Om du skickar epost ange namn, adress, telefonnummer, vad det är för avfall och ungefärlig mängd och vilken dag du vill ha körningen så återkommer vi med bekräftelse.

Först till kvarn gäller…